راهنمای خرید از بیکران – شرایط ارسال سفارش

شرایط ارسال سفارش 
در روزهای عادی، سفارش‌ها طبق رویه‌هایی که در زیر اشاره شده است ارسال می‌گردد  در شرایط ویژه و یا روزهای شلوغ و پرازدحام، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال ممکن است متفاوت باشد و طبق زمان‌بندی‌های پیش‌بینی‌شده صورت نگیرد که در این صورت همکاران ما قطعاً شما را مطلع خواهند کرد.

  • هزینه ارسال برای تمامی سفارش‌های بیش از ۳۰۰ هزار تومان به روش «پست سفارشی» به سراسر ایران رایگان است 
  • هزینه ارسال به روش «پست پیشتاز» برای سفارش‌های بیش از ۵۰۰ هزار تومان رایگان است  

در شرایط جشنواره‌های فروش که به صورت کلی در سایت اعمال می‌گردد، نحوهٔ محاسبهٔ تخفیفات ارسال سفارش ممکن است متفاوت باشد. لذا در هنگام ثبت سفارش به مبلغ و توضیحات درج‌شده در ارسال‌ها توجه داشته باشید. 

  تحویل سریع با پیک 
این امکان در حال حاضر فقط در شهر تهران امکان‌پذیر بوده و فعلاً کلیه سفارش‌هایی که تا قبل از ساعت ۷ هرروز آمادهٔ تحویل باشند (بر اساس زودترین زمان ارسال سفارش) پس از هماهنگی با مشتری زمان تحویل از ساعت ۸ همان روز تا حداکثر ۴۸ ساعت کاری بعد خواهد بود. هماهنگی ارسال سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۷ آماده تحویل باشند به روز کاری بعد موکول خواهند شد. لازم به توضیح است که تحویل سریع شامل روزهای پنجشنبه و تعطیلات رسمی نیست. 
همچنین کلیه سفارش‌هایی که ارزش ریالی آن‌ها بیش از ۶۰۰ هزار تومان باشد در شهر تهران به‌صورت رایگان ارسال می‌گردد 

محدودهٔ تحت پوشش ارسال پیک و پرداخت در محل

  پست پیشتاز 
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴  تا ۹۶ ساعت کاری است. درصورتی‌که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست و توسط کد ره‌گیری که در اختیارتان قرار می‌گیرد در آدرس زیر پیگیری کنید:

کلیه سفارش‌هایی که ارزش آن‌ها بیش از ۶۰۰ هزار تومان باشد ، به‌صورت رایگان ارسال می‌گردد

لازم به ذکر است که مبلغ هزینهٔ ارسال در نهایی کردن سفارش به‌صورت مجزا به شما نمایش داده می‌شود.
همچنین تحویل‌گیرنده سفارش هنگام دریافت بسته، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.